نمایه نویسندگان

آ

  • آقایی اقدم، سعیده شیوه‌های مهندسی فرهنگ نماز در جامعه اسلامی براساس تفسیر تنزیلی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 93-114]

ا

  • ابراهیمی، امیرحسین جایگاه مولفه‌های دین‌پروری در کتاب‌های هدیه‌های آسمانی دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 49-64]
  • ادیب منش، مرزبان تبیین آسیب‌های حوزه تربیت دینی مدارس و ارائه راهبردها و راهکارهای مناسب [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 33-46]
  • اسعدی، علی تحلیل اصل عدالت در اخلاق حرفه‌ای معلم و کاربست آن در موقعیت‌های کاربردی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 91-104]
  • اعتمادی نیا، مجتبی بررسی نقش و جایگاه ادب فارسی در آموزش عرفان اسلامی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 71-92]
  • البرزی، محبوبه مقدمه‌ای بر آموزش دین و فلسفه؛ تأملی در انواع پرسش‌ها و پاسخ‌های کودکان دختر و پسر گروه سنّی 12-13 ساله [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 47-70]

ب

  • باصری، وحید بررسی نقش و جایگاه ادب فارسی در آموزش عرفان اسلامی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 71-92]
  • بقایی، حسین تاثیر برنامه درسی پنهان بر شخصیت دینی دانش‌آموزان براساس مدل ارزیابی کیفیت [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 85-102]

ت

  • تاجیک، هاجر ابعاد عقلی و عرفانی نماز از منظر حاج ملاهادی سبزواری با تکیه بر کتاب «اسرار الحکم» [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 71-90]

ج

  • جمشیدی مهر، پرویز تربیت سیاسی در حوزه آموزش و پرورش از دیدگاه امامین انقلاب اسلامی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 47-70]

چ

  • چزانی شراهی، ابوالفضل جایگاه مولفه‌های دین‌پروری در کتاب‌های هدیه‌های آسمانی دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 49-64]

ح

  • حمیدی زاده، کتایون جایگاه مولفه‌های دین‌پروری در کتاب‌های هدیه‌های آسمانی دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 49-64]
  • حمیدی زاده، کتایون بررسی شیوه‌های آموزش دروس معارف اسلامی در دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجو معلمان [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 7-24]

خ

  • خوشبخت، فریبا مقدمه‌ای بر آموزش دین و فلسفه؛ تأملی در انواع پرسش‌ها و پاسخ‌های کودکان دختر و پسر گروه سنّی 12-13 ساله [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 47-70]

د

  • دامغانیان، زکیه بررسی تلفیق تدریس درس علوم تجربی با آیات قرآن کریم: مطالعه موردی آیه 25 سوره حدید [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 45-66]

ر

  • رحمانی، نیره نقش سواد رسانه‌ای و الگوی والد- فرزندی در شکل‌گیری هویت دینی فرزندان [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 25-44]
  • رضاداد، علیّه بررسی تلفیق تدریس درس علوم تجربی با آیات قرآن کریم: مطالعه موردی آیه 25 سوره حدید [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 45-66]

ز

  • زادمهر، محمد بررسی ویژگی‌‌های نظام تربیتی اسلام مبتنی بر حکمت‌‌های نهج‌‌البلاغه با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 65-84]
  • زیاری، فاطمه بررسی تلفیق تدریس درس علوم تجربی با آیات قرآن کریم: مطالعه موردی آیه 25 سوره حدید [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 45-66]

س

  • سبحانی یامچی، محمد شیوه‌های مهندسی فرهنگ نماز در جامعه اسلامی براساس تفسیر تنزیلی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 93-114]
  • سلطانی نژاد، نجمه شناسایی آسیب‌های اعتقادی- اخلاقی در سبک زندگی دیجیتالی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 105-126]

ش

  • شوکتی، سعادت تاثیر برنامه درسی پنهان بر شخصیت دینی دانش‌آموزان براساس مدل ارزیابی کیفیت [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 85-102]

ص

  • صابری ایرج، فاطمه بررسی تلفیق تدریس درس علوم تجربی با آیات قرآن کریم: مطالعه موردی آیه 25 سوره حدید [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 45-66]

ع

  • عبدی پور، نصیبه تربیت سیاسی در حوزه آموزش و پرورش از دیدگاه امامین انقلاب اسلامی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 47-70]
  • علی پناهی، زهره بررسی ویژگی‌‌های نظام تربیتی اسلام مبتنی بر حکمت‌‌های نهج‌‌البلاغه با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 65-84]

ف

  • فرج نژاد، محمدجواد بررسی و نقد خودبسندگی و اومانیسم انسان معنوی در نظریه عقلانیت و معنویت [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 29-48]
  • فرحمند، فاطمه بررسی ویژگی‌‌های نظام تربیتی اسلام مبتنی بر حکمت‌‌های نهج‌‌البلاغه با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 65-84]
  • فرضعلی، فاطمه مقایسه تاثیر روش‌تدریس یادگیری مشارکتی (همیاری) و سخنرانی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی به درس دین و زندگی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 67-86]
  • فیاضی، مینا مقدمه‌ای بر آموزش دین و فلسفه؛ تأملی در انواع پرسش‌ها و پاسخ‌های کودکان دختر و پسر گروه سنّی 12-13 ساله [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 47-70]

ک

  • کیانی، زهرا مقایسه تاثیر روش‌تدریس یادگیری مشارکتی (همیاری) و سخنرانی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی به درس دین و زندگی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 67-86]

م

  • محمدی، محمود بررسی مسائل آموزش دروس معارف اسلامی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 7-28]
  • محمدی، محمود بررسی تجربیات زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از مسائل و آسیب‌های تربیت دینی در مدارس دوره متوسطه [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 7-28]
  • محمدی پارسا، محمدجواد زیست دانشگاهی و نماز (مورد مطالعه: افراد بالای هجده سال شهر گرگان) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 29-46]
  • مشفقیان، فرزانه تاثیر برنامه درسی پنهان بر شخصیت دینی دانش‌آموزان براساس مدل ارزیابی کیفیت [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 85-102]
  • مظفری، راضیه واکاوی تجارب زیسته دانشجو معلمان آموزش ابتدایی در رابطه با درس آموزش قرآن در دانشگاه فرهنگیان قم [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 103-118]
  • مهری، آرمان جستاری آسیب‌‌شناسانه بر روش‌‌های آموزشگری دروس دینی از منظر روانشناسی آموزش [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 87-108]

ن

  • نساج، مریم میزان همسویی داستان‌‌های آموزش قرآن دوره ابتدایی با ساحت‌‌های تربیت [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 109-129]

و

  • ولی زاده، محمد جواد عوامل و موانع ارتباط جوانان مسجدرو تهران (15 الی 29 ساله) با مسجد [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 115-138]

ه

  • همتی، عصمت میزان همسویی داستان‌‌های آموزش قرآن دوره ابتدایی با ساحت‌‌های تربیت [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 109-129]
  • همتیان، مهدی بررسی تأثیر مبانی انسان‌شناختی اسلامی بر نظام تربیتی اسلام در اندیشه علامه مصباح یزدی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 7-32]
  • همتیان، هادی بررسی تأثیر مبانی انسان‌شناختی اسلامی بر نظام تربیتی اسلام در اندیشه علامه مصباح یزدی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 7-32]

ی

  • یاوری، سمانه بررسی تجربیات زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از مسائل و آسیب‌های تربیت دینی در مدارس دوره متوسطه [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 7-28]